Znaczenie wczesnej interwencji specjalistycznej u dzieci z wadą słuchu dla integrowania ich ze słyszącymi rówieśnikami
dc.contributor.advisor | Korzon, Aniela | |
dc.contributor.author | Sosnowska-Wieczorek, Iwona | |
dc.date.accessioned | 2016-06-16T08:24:36Z | |
dc.date.available | 2016-06-16T08:24:36Z | |
dc.date.issued | 2000 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/1103 | |
dc.description | Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Wydział Pedagogiczny. Praca doktorska napisana pod kierunkiem naukowym dr hab. Anieli Korzon prof. AP. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.title | Znaczenie wczesnej interwencji specjalistycznej u dzieci z wadą słuchu dla integrowania ich ze słyszącymi rówieśnikami | pl_PL |
dc.type | Thesis | pl_PL |