• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia de Cultura
  • 2021, Studia de Cultura 13
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia de Cultura
  • 2021, Studia de Cultura 13
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Teaching English online based on the experience of the “AZS” Language School in Szczytno

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Teaching English online... (313.6KB)
Autor:
Daszewska, Anna
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 346, Studia de Cultura 13 (4) (2021), s. [134]-145
Język: en
Słowa kluczowe:
e-learning
online teaching
teaching English online
pandemic
COVID-19
e-learning
COVID-19
nauczanie online
nauczanie języka angielskiego online
pandemia
Data: 2021
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
The article examines four major research problems related to the activities of the “AZS” Language School during the COVID-19 pandemic and attempts to answer four research questions. Altogether, 73 people participated in the survey conducted in February 2021. The tools for the study were: the analysis of company documents, survey questionnaires and in-depth questions. The study of the research questions is provided with the theoretical foundations of e- learning, the origins of e-learning in Poland, teaching English online, as well as the conclusion, bibliography, appendices, and summary.
 
W artykule przeanalizowano cztery problemy badawcze związane z działalnością Szkoły Językowej „AZS” w czasie pandemii COVID-19 oraz podjęto próbę odpowiedzi na cztery pytania badawcze. Łącznie w badaniu zrealizowanym w lutym 2021 roku wzięły udział 73 osoby. Narzędziami do przeprowadzenia badania były: analiza dokumentów firmy, kwestionariusz ankiety oraz pytania pogłębione. Analiza pytań badawczych została opatrzona podstawami teoretycznymi e-learningu, genezą e-learningu w Polsce, nauczaniem języka angielskiego online, a także konkluzją, bibliografią, załącznikami i streszczeniem.
 
URI
http://hdl.handle.net/11716/12240
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2021, Studia de Cultura 13

Powiązane pozycje

Wyświetlanie pozycji powiązanych tytułem, autorstwem i tematem.

  • Aktywność działań kulturalnych w obliczu pandemii. Nowa wirtualna rzeczywistość wybranych podmiotów sektora kulturalnego 

    Mirek-Rogowska, Aleksandra; Rączy, Kamila (2021)
    Pandemia COVID-19 sprawiła, że internet stał się nową przestrzenią życia codziennego i artystycznego. Celem niniejszego artykułu jest ukazanie działań podjętych przez wybrane instytucje kultury oraz artystów w czasach ...
  • Etyczne aspekty prowadzenia terapii online: analiza wybranych stron internetowych 

    Rudnicka, Patrycja; Pindych, Anna; Probierz, Eryka (2018)
    Rozwój usług pomocy psychologicznej online niesie ze sobą nowe wyzwania etyczne wiążące się z realizacją tradycyjnych zadań psychologów z wykorzystaniem zaawansowanych technologii. Celem artykułu jest prezentacja dwóch ...
  • „Technologiczny człowiek” - refleksje pedagogiczne 

    Solecki, Roman (2012)
    Artykuł porusza kwestie związane z obecnością nowoczesnych technologii w procesie kształcenia oraz ich właściwym użytkowaniem, odwołując się do Strategii Rozwoju Edukacji na lata 2007-2013 opracowanej przez Ministerstw ...

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image