• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia de Cultura
  • 2021, Studia de Cultura 13
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia de Cultura
  • 2021, Studia de Cultura 13
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Teaching English online based on the experience of the “AZS” Language School in Szczytno

Thumbnail
View/Open
Teaching English online... (313.6Kb)
Author:
Daszewska, Anna
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 346, Studia de Cultura 13 (4) (2021), s. [134]-145
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: en
Subject:
e-learning
online teaching
teaching English online
pandemic
COVID-19
e-learning
COVID-19
nauczanie online
nauczanie języka angielskiego online
pandemia
Date: 2021
Metadata
Show full item record
Abstract
The article examines four major research problems related to the activities of the “AZS” Language School during the COVID-19 pandemic and attempts to answer four research questions. Altogether, 73 people participated in the survey conducted in February 2021. The tools for the study were: the analysis of company documents, survey questionnaires and in-depth questions. The study of the research questions is provided with the theoretical foundations of e- learning, the origins of e-learning in Poland, teaching English online, as well as the conclusion, bibliography, appendices, and summary.
 
W artykule przeanalizowano cztery problemy badawcze związane z działalnością Szkoły Językowej „AZS” w czasie pandemii COVID-19 oraz podjęto próbę odpowiedzi na cztery pytania badawcze. Łącznie w badaniu zrealizowanym w lutym 2021 roku wzięły udział 73 osoby. Narzędziami do przeprowadzenia badania były: analiza dokumentów firmy, kwestionariusz ankiety oraz pytania pogłębione. Analiza pytań badawczych została opatrzona podstawami teoretycznymi e-learningu, genezą e-learningu w Polsce, nauczaniem języka angielskiego online, a także konkluzją, bibliografią, załącznikami i streszczeniem.
 
URI
http://hdl.handle.net/11716/12240
Collections
  • 2021, Studia de Cultura 13

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Aktywność działań kulturalnych w obliczu pandemii. Nowa wirtualna rzeczywistość wybranych podmiotów sektora kulturalnego 

    Mirek-Rogowska, Aleksandra; Rączy, Kamila (2021)
    Pandemia COVID-19 sprawiła, że internet stał się nową przestrzenią życia codziennego i artystycznego. Celem niniejszego artykułu jest ukazanie działań podjętych przez wybrane instytucje kultury oraz artystów w czasach ...
  • Etyczne aspekty prowadzenia terapii online: analiza wybranych stron internetowych 

    Rudnicka, Patrycja; Pindych, Anna; Probierz, Eryka (2018)
    Rozwój usług pomocy psychologicznej online niesie ze sobą nowe wyzwania etyczne wiążące się z realizacją tradycyjnych zadań psychologów z wykorzystaniem zaawansowanych technologii. Celem artykułu jest prezentacja dwóch ...
  • „Technologiczny człowiek” - refleksje pedagogiczne 

    Solecki, Roman (2012)
    Artykuł porusza kwestie związane z obecnością nowoczesnych technologii w procesie kształcenia oraz ich właściwym użytkowaniem, odwołując się do Strategii Rozwoju Edukacji na lata 2007-2013 opracowanej przez Ministerstw ...

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image