Teaching English online based on the experience of the “AZS” Language School in Szczytno
Oglądaj/ Otwórz
Autor:
Daszewska, Anna
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 346, Studia de Cultura 13 (4) (2021), s. [134]-145
Język: en
Słowa kluczowe:
e-learningonline teaching
teaching English online
pandemic
COVID-19
e-learning
COVID-19
nauczanie online
nauczanie języka angielskiego online
pandemia
Data: 2021
Metadata
Pokaż pełny rekordStreszczenie
The article examines four major research problems related to the activities of the “AZS” Language School during the
COVID-19 pandemic and attempts to answer four research questions. Altogether, 73 people participated in the survey
conducted in February 2021. The tools for the study were: the analysis of company documents, survey questionnaires
and in-depth questions. The study of the research questions is provided with the theoretical foundations of e-
learning, the origins of e-learning in Poland, teaching English online, as well as the conclusion, bibliography,
appendices, and summary. W artykule przeanalizowano cztery problemy badawcze związane z działalnością Szkoły Językowej „AZS” w czasie
pandemii COVID-19 oraz podjęto próbę odpowiedzi na cztery pytania badawcze. Łącznie w badaniu zrealizowanym w lutym
2021 roku wzięły udział 73 osoby. Narzędziami do przeprowadzenia badania były: analiza dokumentów firmy,
kwestionariusz ankiety oraz pytania pogłębione. Analiza pytań badawczych została opatrzona podstawami teoretycznymi
e-learningu, genezą e-learningu w Polsce, nauczaniem języka angielskiego online, a także konkluzją, bibliografią,
załącznikami i streszczeniem.
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
Powiązane pozycje
Wyświetlanie pozycji powiązanych tytułem, autorstwem i tematem.
-
Aktywność działań kulturalnych w obliczu pandemii. Nowa wirtualna rzeczywistość wybranych podmiotów sektora kulturalnego
Mirek-Rogowska, Aleksandra; Rączy, Kamila (2021)Pandemia COVID-19 sprawiła, że internet stał się nową przestrzenią życia codziennego i artystycznego. Celem niniejszego artykułu jest ukazanie działań podjętych przez wybrane instytucje kultury oraz artystów w czasach ... -
Etyczne aspekty prowadzenia terapii online: analiza wybranych stron internetowych
Rudnicka, Patrycja; Pindych, Anna; Probierz, Eryka (2018)Rozwój usług pomocy psychologicznej online niesie ze sobą nowe wyzwania etyczne wiążące się z realizacją tradycyjnych zadań psychologów z wykorzystaniem zaawansowanych technologii. Celem artykułu jest prezentacja dwóch ... -
„Technologiczny człowiek” - refleksje pedagogiczne
Solecki, Roman (2012)Artykuł porusza kwestie związane z obecnością nowoczesnych technologii w procesie kształcenia oraz ich właściwym użytkowaniem, odwołując się do Strategii Rozwoju Edukacji na lata 2007-2013 opracowanej przez Ministerstw ...