Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorRyk, Andrzejpl
dc.date.accessioned2023-12-14T10:39:34Z
dc.date.available2023-12-14T10:39:34Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationAktywność poznawcza i działaniowa dzieci w badaniach pedagogicznych / pod redakcją naukową Krzysztofa Kraszewskiego i Ingrid Paśko. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2016. - S. 8-13pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/12633
dc.description.abstractArtykuł prezentuje próbę ukazania podstaw fenomenologicznych w edukacji dziecka. Fenomenologia jako jeden z najważniejszych kierunków myślowych współczesności dokonał zasadniczej zmiany w rozumieniu ludzkiego poznania. Zaproponował również nową koncepcję ontologiczną i antropologiczną. Fakt ten znalazł swe konsekwencje w nowej koncepcji edukacji dziecka.pl
dc.description.abstractThe paper presents an attempt to portray the phenomenological basis in the child's education. Phenomenology as one of the most important directions of contemporary thought has made a fundamental change in the meaning of human cognition. It also proposed a new ontological and anthropological concept. This has been its impact in the new concept of a child's education.en
dc.language.isoplpl
dc.subjectedukacjapl
dc.subjectdzieckopl
dc.subjectfenomenologiapl
dc.subjecteducationen
dc.subjectchilden
dc.subjectphenomenologyen
dc.titleFenomenologiczne podstawy w edukacji dzieckapl
dc.title.alternativePhenomenological basis in the child's educationen
dc.typeArticlepl


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord