Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorWojniak, Justynapl
dc.date.accessioned2023-12-14T11:30:03Z
dc.date.available2023-12-14T11:30:03Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationAktywność poznawcza i działaniowa dzieci w badaniach pedagogicznych / pod redakcją naukową Krzysztofa Kraszewskiego i Ingrid Paśko. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2016. - S. 92-98pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/12636
dc.description.abstractArtykuł dotyczy możliwości wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych do celów edukacyjnych w kontekście bezpieczeństwa dziecka w sieci. Zaprezentowane zostały kluczowe założenia polityki edukacyjnej Unii Europejskiej i inicjatywy w tej dziedzinie, a także przykładowe sposoby wykorzystywania wspomnianych technologii w wybranych państwach członkowskich Unii Europejskiej.pl
dc.description.abstractThe paper concerns the opportunities of the use of information and communication technologies for the education purposes in a context of children safety online. The key assumptions of the European Union policy and initiatives in this area are presented, as well as exemplary ways of using ICT in education in selected EU member states.en
dc.language.isoplpl
dc.subjectUnia Europejskapl
dc.subjecttechnologie informacyjno-komunikacyjnepl
dc.subjectinnowacyjne nauczaniepl
dc.subjectbezpieczeństwo dziecka w siecipl
dc.subjectEuropean Unionen
dc.subjectinformation and communication technologiesen
dc.subjectinnovative teachingen
dc.subjectchildren safety onlineen
dc.titleTechnologie informacyjno-komunikacyjne w polityce edukacyjnej unii europejskiej a bezpieczeństwo dziecka w siecipl
dc.title.alternativeInformation and communication technologies in the European Union education policy and children safety onlineen
dc.typeArticlepl


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord