Edukacja wczesnoszkolna w dobie cyfryzacji – wartości edukacyjne wybranych programów multimedialnych dla uczniów klas I–III szkoły podstawowej
View/ Open
Author:
Myśliwiec, Katarzyna
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Aktywność poznawcza i działaniowa dzieci w badaniach pedagogicznych / pod redakcją naukową Krzysztofa Kraszewskiego i Ingrid Paśko. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2016. - S. 254-260
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
Subject:
edukacja wczesnoszkolnacyfryzacja
multibook
early school education
digitization
multibook
Date: 2016
Metadata
Show full item recordAbstract
Pojawienie się nowoczesnych środków dydaktycznych zaczęło bezpośrednio wpływać na przebieg, formę
i charakter zajęć edukacji wczesnoszkolnej. W niniejszym artykule przedstawiono wyniki badań dotyczące
wartości edukacyjnych wybranych programów multimedialnych dla uczniów klas I–III szkoły
podstawowej. Pojawienie się nowoczesnych środków dydaktycznych zaczęło bezpośrednio wpływać na przebieg, formę
i charakter zajęć edukacji wczesnoszkolnej. W niniejszym artykule przedstawiono wyniki badań dotyczące
wartości edukacyjnych wybranych programów multimedialnych dla uczniów klas I–III szkoły
podstawowej.