Show simple item record

dc.contributor.authorMyśliwiec, Katarzynapl
dc.date.accessioned2023-12-15T08:52:43Z
dc.date.available2023-12-15T08:52:43Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationAktywność poznawcza i działaniowa dzieci w badaniach pedagogicznych / pod redakcją naukową Krzysztofa Kraszewskiego i Ingrid Paśko. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2016. - S. 254-260pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/12647
dc.description.abstractPojawienie się nowoczesnych środków dydaktycznych zaczęło bezpośrednio wpływać na przebieg, formę i charakter zajęć edukacji wczesnoszkolnej. W niniejszym artykule przedstawiono wyniki badań dotyczące wartości edukacyjnych wybranych programów multimedialnych dla uczniów klas I–III szkoły podstawowej.pl
dc.description.abstractPojawienie się nowoczesnych środków dydaktycznych zaczęło bezpośrednio wpływać na przebieg, formę i charakter zajęć edukacji wczesnoszkolnej. W niniejszym artykule przedstawiono wyniki badań dotyczące wartości edukacyjnych wybranych programów multimedialnych dla uczniów klas I–III szkoły podstawowej.en
dc.language.isoplpl
dc.subjectedukacja wczesnoszkolnapl
dc.subjectcyfryzacjapl
dc.subjectmultibookpl
dc.subjectearly school educationen
dc.subjectdigitizationen
dc.subjectmultibooken
dc.titleEdukacja wczesnoszkolna w dobie cyfryzacji – wartości edukacyjne wybranych programów multimedialnych dla uczniów klas I–III szkoły podstawowejpl
dc.title.alternativeEarly education in the digital age – the educational values of selected multimedia programs for students in grades I–III of primary schoolen
dc.typeArticlepl


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record