Show simple item record

dc.contributor.authorŁawrowska, Romualdapl
dc.date.accessioned2023-12-15T09:00:11Z
dc.date.available2023-12-15T09:00:11Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationAktywność poznawcza i działaniowa dzieci w badaniach pedagogicznych / pod redakcją naukową Krzysztofa Kraszewskiego i Ingrid Paśko. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2016. - S. 277-282pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/12648
dc.description.abstractMetodyka edukacji muzycznej dziecka ma swój specyficzny układ celów szczegółowych osiąganych podczas procesu dydaktycznego. Autorka określa taksonomię celów nauczania/uczenia się jako „odczuwam – działam – rozumiem muzykę”. Artykuł zawiera zarówno odniesienia teoretyczne, jak i praktyczne nauczania/uczenia się przez doświadczanie i przeżywanie muzyki. Wskazuje też na istotne wielorakie funkcje prorozwojowe stosowania omawianego modelu w wychowaniu dziecka.pl
dc.description.abstractThe methodology of music education offered to a child has a specific structure of detailed objectives achieved during the teaching process. The author defines the taxonomy of the actual purposes of teaching/ learning as a: “I feel – I experience – I understand the music.” The present study comprises both theoretical and practical references regarding teaching/learning through experiencing and feeling the music. It also addresses significant, multiple pro-development functions of having this model applied in a child’s education.en
dc.language.isoplpl
dc.subjectedukacja muzyczna dzieckapl
dc.subjectprzeżywanie i rozumienie muzykipl
dc.subjectuwarunkowania pedagogiczne edukacji muzycznejpl
dc.subjectmusic education of a childen
dc.subjectexperiencing and understanding musicen
dc.subjectconditions for teaching music educationen
dc.title„Odczuwam – działam – rozumiem muzykę” w edukacji dzieckapl
dc.title.alternative„I feel – I experience – I understand the music” in the education of a childen
dc.typeArticlepl


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record