• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Monografie / Rozdziały (WP)
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Monografie / Rozdziały (WP)
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ciągłość i zmiany w systemie kształcenia specjalnego – ujęcie normatywne i funkcjonalne

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Ciągłość i zmiany... (374.5KB)
Autor:
Parys, Katarzyna
Źródło: Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością wobec tradycji i innowacji. T. 4.1 / pod redakcją Grażyny Guni, Agnieszki Ochman i Małgorzaty Trojańskiej. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2017. - S. [46]-71
Język: pl
Słowa kluczowe:
special education
student with disability
special school
integrated school
education program
special education teacher
Data: 2017
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
In the article the changes that were occurring with time in the Polish special education system are presented. The highlighted areas include: − subject of special education − goal of special education − forms of special education − education programs in special education − people responsible for the implementation of special education The conclusion can be drawn that the Polish special education system has undergone a visible modernization. Education of students with disability becomes less “special”. It complies with the normalization principle formulated by Wolfensberger.
URI
http://hdl.handle.net/11716/12682
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • Monografie / Rozdziały (WP)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image