Show simple item record

dc.contributor.authorGunia, Grażynapl
dc.date.accessioned2024-03-04T13:39:30Z
dc.date.available2024-03-04T13:39:30Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationTeoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością. T. 4.2. Konteksty indywidualne i środowiskowe / pod redakcją Katarzyny Parys, Magdaleny Pasteczki i Jacka Sikorskiego. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2017. - S. [253]-266pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/12898
dc.description.abstractThe aim of the study is to present the importance of listening exercises in the preventive, diagnostic and therapeutic activities for people with impaired communication skills. Theoretical and practical methods, principles and forms of exercise aids were developed by surdologopedics (speech therapy for the deaf and hearing impaired) – a sub-discipline of speech therapy, and therefore of particular interest to emphasize the importance of education aid for deaf people.en
dc.language.isoplpl
dc.subjecthearingen
dc.subjectdeaf personen
dc.subjectlistening exercisesen
dc.subjectcommunicationen
dc.subjectspeech therapyen
dc.titleIntegrująca rola ćwiczeń słuchowych w procesie wspomagania rozwoju kompetencji komunikacyjnej dzieci niesłyszących. Tradycja czy innowacja?pl
dc.title.alternativeIntegrative role of listening exercises in assisting the development of communicative competency of deaf children. Tradition or innovation?en
dc.typeBook chapterpl


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record