Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorCoroamă, Laura Ioanapl
dc.date.accessioned2024-05-20T06:48:33Z
dc.date.available2024-05-20T06:48:33Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationAnnales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 106, Studia Anglica 1 (2011), s. [18]-28pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/13189
dc.description.abstractNiniejszy artykuł oparty jest na badaniach nad uczniami szkół podstawowych w wielokulturowym i wielojęzycznym regionie Rumunii. Grupa docelowa składa się uczniów w czwartym roku nauki języka angielskiego, którzy w swoim otoczeniu mają kontakt z innymi językami. Badania odnoszą się do nacisku na kształcenie sprawności językowych, który jest obecny w podejściu komunikacyjnym do nauczania języków obcych, podczas gdy relacje ucznia z otoczeniem są pomijane. Projekt ten ma pomóc w analizie, do jakiego stopnia współpraca w wielojęzycznym otoczeniu ucznia wpływa na rozwój strategii językowych bardziej wydajnych niż rozwijane w systemie nauczania nastawionym na rozwój strategii dyskursywnych. Nauczyciel języka i wychowawca stworzą środowisko ćwiczeniowe za pomocą zadań wymagających wiedzy multidyscyplinarnej, aktywacji sprawności językowych i zaangażowania ucznia. Będziemy obserwować, jak uczniowie dostosowują swoje strategie w zależności od wymagań zadania, roli sprawności językowych i systemu motywacyjnego, który pojawi się w takiej strukturze zajęć.pl
dc.languageenpl
dc.language.isoenpl
dc.titleRevisiting the structure of the english class: to what extent can the commu nity of practice structure promote new motivational patterns in the language class?en
dc.title.alternativeOcena struktury klasy uczącej się angielskiego: do jakiego stopnia środowisko nauczania wpływa na motywację do nauki w klasie językowej?pl
dc.typeArticlepl


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord