• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Anglica
  • 2011, Studia Anglica 1
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Anglica
  • 2011, Studia Anglica 1
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Collaboration with students – trainee teachers of English

Thumbnail
View/Open
Collaboration with students... (411.6Kb)
Author:
Ratniece, Inta
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 106, Studia Anglica 1 (2011), s. [36]-46
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: en
Date: 2011
Metadata
Show full item record
Abstract
Szkolnictwo wyższe na Łotwie jest w trakcie zmiany związanej z trzema zmieniającymi się komponentami: społeczeństwem, indywidualizacją, edukacją. Celem niniejszych badań jest ustalenie, jaką wiedzę, umiejętności, doświadczenia, cechy indywidualne i kompetencje powinni posiadać nauczyciele mający z powodzeniem przeprowadzić ten proces zmian. Artykuł przedstawia model kompetencji, które powinni posiadać kształcący się nauczyciele języków obcych: 1) ogólne kompetencje zawodowe (wiedza, sprawności, doświadczenie, myślenie krytyczne, decyzyjność itd.); 2) kompetencje społeczne (kooperacja, zapobieganie i rozwiązywanie konfliktów, tolerancja itd.); 3) zdolności osobiste (kreatywność, inicjatywa, dążenie do celu itd.).
URI
http://hdl.handle.net/11716/13191
Collections
  • 2011, Studia Anglica 1

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image