• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Anglica
  • 2011, Studia Anglica 1
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Anglica
  • 2011, Studia Anglica 1
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Criteria of integrated foreign language acquisition

Thumbnail
View/Open
Criteria of integrated... (600.9Kb)
Author:
Liepa, Diana
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 106, Studia Anglica 1 (2011), s. [91]-100
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: en
Date: 2011
Metadata
Show full item record
Abstract
Niedawno pojawiło się nowe podejście do integracji w przyswajaniu języków obcych. Teoria procesów integracyjnych proponuje cztery różne wymiary: procesy indywidualne, procesy interakcyjne, procesy instytucjonalne oraz procesy społeczne. Nowe podejście do integracji wzajemnie łączy procesy indywidualne, instytucjonalne oraz społeczne. Następujące komponenty zostają zintegrowane w procesie przyswajania języka: uczenie się, treść, stosowanie w praktyce, doświadczenie oraz czynniki je wywołujące: potrzeby, wartości i cele. W ten sposób zdefiniowane zostały koncepcja zintegrowanych treści i struktur oraz kryteria oceny zintegrowanego przyswajania sprawności językowych, uczenia się oraz profesjonalnego stosowania języka.
URI
http://hdl.handle.net/11716/13196
Collections
  • 2011, Studia Anglica 1

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image