• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Serie Wydawnicze
  • Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej
  • Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej ; 2
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Serie Wydawnicze
  • Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej
  • Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej ; 2
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Współczesna szkoła twórcza w świetle obowiązujących norm prawnych

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Współczesna szkoła twórcza... (118.0KB)
Autor:
Kucha, Magdalena
Wydawca:
Wydawnictwo Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej
Źródło: Szkoła twórcza w odtwórczym świecie / pod red. Jana Krukowskiego i Anny Wołoch. - Kraków, 2013. - S. [49]-58 (Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej ; 2)
Język: pl
Słowa kluczowe:
creative
law regulation
innovation
rules of teaching
experimental
legal
Data: 2013
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
This article gives us a new look on system of operative law regulation which create education reality in Poland. We try to show process of using creative, ground-breaking, inventive, experimental methods of teaching peoples publicized by creative school. The article reminds us that meeting and breaking barriers is second name of innovation. Go on elementary, non-mainstream suggestions of teaching ways we fund out that unexpected solutions gives us better effects in the end of education way. We call attention to real possibility of individual work with child by teacher, what is the most important element in creative school. Inconsistencies and dilemmas of contemporary school, which may affect on working properly were made. Importance of adequacy between results to expenditure of energy of its teachers were being proved. Moreover we signalize that work with children demands improvement of teaching system not only in primary and secondary schools but especially teachers system of studies.
URI
http://hdl.handle.net/11716/159
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej ; 2

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image