• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Serie Wydawnicze
  • Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej
  • Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej ; 2
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Serie Wydawnicze
  • Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej
  • Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej ; 2
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Pregraduálna príprava učiteľov na spoluprácu s rodinou žiaka

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Pregraduálna príprava... (183.8KB)
Autor:
Frýdková, Ewa
Źródło: Szkoła twórcza w odtwórczym świecie / pod red. Jana Krukowskiego i Anny Wołoch. - Kraków, 2013. - S. [138]-147 (Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, ISSN 2300-2689 ; 2)
Język: sk
Słowa kluczowe:
preparation
teacher collaboration
parents responsibilities
programme
Data: 2013
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
The teacher is a coordinating and integrating factor dealing with many educational roles that are related not only to students but also to their parents. Teachers, parents and students are the most significant educational agents that are involved in the educational process of the student at school. Everyone plays his part. If any of the part becomes weaker, there is a risk that a desired educational effect will not arrive. Aims of the school and family are complementary and overlap in many cases. The prime mediator of the child’s education and upbringing is, however, the family. In the educational process, the teacher is given a great part of autonomy therefore he/she becomes co-responsible for the child’s education. To understand the responsibility, it is important to ask for quality cooperation between the family and school. Nevertheless, the practice and empirical findings often show that many teachers are not prepared enough for cooperation with parents. This has resulted from empirical experience of many experts and professionals as well as from experience of many beginning teachers.
URI
http://hdl.handle.net/11716/166
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej ; 2

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image