Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKraszewski, Krzysztofpl_PL
dc.date.accessioned2017-05-19T11:41:02Z
dc.date.available2017-05-19T11:41:02Z
dc.date.issued2001
dc.identifier.isbn83-7271-123-2
dc.identifier.issn0239-6025
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/1715
dc.description.abstractOd wielu lat przedmiotem zainteresowań badawczych Autora jest edukacja ogólnotechniczna uczniów klas I-III szkoły podstawowej. W niniejszej rozprawie, na podstawie swych bogatych doświadczeń, podjął próbę opracowania teoretycznych podstaw modelu wczesnoszkolnej edukacji ogólnotechnicznej w szerokim, personalistycznym rozumieniu, opierając się na założeniu, że technika nie jest celem samym w sobie, lecz stanowi środek do poznawania świata i doskonalenia życia człowieka. We współczesnych czasach wszechobecnej, wysoko rozwiniętej techniki konieczne jest przygotowanie młodego człowieka do umiejętnego korzystania z jej dobrodziejstw i unikania tkwiących w niej niebezpieczeństw. Jest to jakościowa zmiana w postrzeganiu roli wychowania technicznego, które do tej pory sprowadzano do prostych działań o charakterze utylitarnym, głównie wytwórczym. Mamy nadzieję, że praca ta zainteresuje teoretyków i praktyków oraz przyczyni się do nowoczesnego ujęcia tej dziedziny edukacji w reformowanej szkole.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Krakówpl_PL
dc.relation.ispartofseriesPrace Monograficzne - Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 314pl_PL
dc.titlePodstawy edukacji ogólnotechnicznej uczniów w młodszym wieku szkolnympl_PL
dc.typeBookpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord