• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Serie Wydawnicze
  • Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej
  • Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej ; 2
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Serie Wydawnicze
  • Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej
  • Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej ; 2
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Klasa szkolna – lustro wychowawcy dla jego osiągnięć i porażek

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Klasa szkolna... (142.1KB)
Autor:
Malik, Magdalena
Źródło: Szkoła twórcza w odtwórczym świecie / pod red. Jana Krukowskiego i Anny Wołoch. - Kraków, 2013. - S. [372]-383 (Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, ISSN 2300-2689 ; 2)
Język: pl
Słowa kluczowe:
school
teacher
pupil
family
bechavior
personality
culture
Data: 2013
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
Form many people a typical school is associated with the schoolteacher, screaming children, duty staying inside this building. When a child enters the school parents or guardians wonder what will be teacher, colleagues and friends like. At school there are following communities: the world of students, teachers and the class. The teacher gives personal example to students, participate in their life and work. Both the teacher and the student make knowledge and study the content of their lifes. Very important is relationship between people and cooperation in a group. The teacher works through the prism of study, his own attitude to the profession, education and in cooperation with the parents of students. An important part of teacher’s profession is satisfaction of work. An important factor for every teacher should be a life style, which provides and fulfills professional projects. The teacher becomes attractive when his work is a calling, demonstrating a full commitment in school affairs and students’ life.
URI
http://hdl.handle.net/11716/192
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej ; 2

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image