• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Monografie / Rozdziały (WP)
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Monografie / Rozdziały (WP)
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Kształcenie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w województwie małopolskim

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Kształcenie uczniów ze specjalnymi... (423.6KB)
Autor:
Czyż, Anna
Gałuszka, Izabella
Źródło: Szkoła jako organizacja ucząca się? : perspektywa ewaluacji zewnętrznej / redakcja naukowa Iwona Ocetkiewicz. - Kraków : Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej. Wydawnictwo Naukowe UP, 2017. - S. [84]-140.
Język: pl
Słowa kluczowe:
kształcenie specjalne
pedagogika specjalna
kondycja specjalnych placówek oświatowych
situation of special educational institution
special education
special pedagogy
Data: 2017
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
Niniejsza praca jest odpowiedzią na pytania dotyczące kondycji polskiej pedagogiki specjalnej. Analizie poddano działalność placówek oświatowych, których zadaniem jest edukacja i wychowanie dzieci i młodzieży w myśl kształcenia dostosowanego do indywidualnych potrzeb rozwojowych. Wyłoniono mocne oraz słabe strony działalności poddanych ocenie szkół i przedszkoli, sformułowano zalecenia w celu udoskonalenia systemu kształcenia i opieki nad osobami o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
 
This work is a response to the questions regarding the situation of Polish special pedagogy. It includes an analysis of the activity of the education institutes, the task of which is the education and upbringing of children and adolescents in lines with the education adjusted to individual developmental needs. Strong and weak points of the activities of the assessed schools and preschools were revealed, the recommendations for perfecting the education and care system for people with special educational needs were formulated.
 
URI
http://hdl.handle.net/11716/2114
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • Monografie / Rozdziały (WP)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image