• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Monografie / Rozdziały (WP)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Monografie / Rozdziały (WP)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Współpraca nauczycieli w kontekście ewaluacji zewnętrznej szkół i placówek oświatowych województwa małopolskiego

Thumbnail
View/Open
Współpraca nauczycieli w kontekście... (289.6Kb)
Author:
Szkolak-Stępień, Anna
Vaškevič-Buś, Jovita
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Szkoła jako organizacja ucząca się? : perspektywa ewaluacji zewnętrznej / redakcja naukowa Iwona Ocetkiewicz. - Kraków : Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej. Wydawnictwo Naukowe UP, 2017. - S. [141]-153.
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
Subject:
współpraca nauczycieli
ewaluacja zewnętrzna
teachers’ cooperation
external evaluation
Date: 2017
Metadata
Show full item record
Abstract
Artykuł prezentuje materiał badawczy pochodzący z badań ewaluacji zewnętrznej przeprowadzonej w ramach nadzoru pedagogicznego, realizowanych od maja 2014 roku do grudnia 2014 roku. Łącznie ewaluacji całościowej autorki poddały 48 szkół podstawowych na terenie Małopolski. Analizowane wymaganie: „Nauczyciele współpracują w planowaniu i realizowaniu procesów edukacyjnych” zostało podzielone na cztery obszary badań: 1. „Nauczyciele, w tym pracujący w jednym oddziale, współpracują ze sobą w organizowaniu i realizowaniu procesów edukacyjnych”; 2. „Wprowadzanie zmian dotyczących przebiegu procesów edukacyjnych (planowanie, organizacja, realizacja, analiza i doskonalenie) następuje w wyniku ustaleń między nauczycielami”; 3. „Nauczyciele wspólnie rozwiązują problemy, doskonalą metody i formy współpracy”; 4. „Nauczyciele pomagają sobie nawzajem w ewaluacji i doskonaleniu własnej pracy”.
 
The article presents the research material coming from the external evaluation research conducted within the pedagogic supervision, realized since May 2014 to December 2014. Overall, the evaluation was conducted in 48 primary schools all over the Małopolska district. The analyzed requirement “Teachers cooperate in planning and realizing the educational processes” has been divided into four research areas: 1. “Teachers, including the ones working in one division, cooperate with each other in organizing and realizing the educational processes”; 2. “Implementation of changes regarding the course of educational processes (planning, organization, realization, analysis and improvement) takes place as a result of arrangements between teachers”; 3. “Teachers solve problems, perfect methods and forms of cooperation together”; 4. “Teachers help each other in evaluating and improving their own work”.
 
URI
http://hdl.handle.net/11716/2115
Collections
  • Monografie / Rozdziały (WP)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image