Rola podręcznika szkolnego w kształceniu pojęć i rozumowań matematycznych na poziomie pierwszej klasy ponadpoczątkowej
dc.contributor.author | Turnau, Stefan | pl_PL |
dc.date.accessioned | 2018-03-01T14:20:14Z | |
dc.date.available | 2018-03-01T14:20:14Z | |
dc.date.issued | 1978 | |
dc.identifier.issn | 0239-6025 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/2478 | |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej, Kraków | pl_PL |
dc.relation.ispartofseries | Prace Monograficzne - Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 30 | pl_PL |
dc.title | Rola podręcznika szkolnego w kształceniu pojęć i rozumowań matematycznych na poziomie pierwszej klasy ponadpoczątkowej | pl_PL |
dc.type | Book | pl_PL |