Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.advisorStawiński, Wiesławpl_PL
dc.contributor.authorMaciejowska-Mias, Danutapl_PL
dc.date.accessioned2018-03-02T10:01:37Z
dc.date.available2018-03-02T10:01:37Z
dc.date.issued1989
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/2504
dc.descriptionWyższa Szkoła Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Wydział Geograficzno-Biologiczny. Praca doktorska opracowana w Zakładzie Dydaktyki Biologii pod kierunkiem Doc. dra hab. Wiesława Stawińskiego.pl_PL
dc.description.abstractPraca na temat "Rozwiązywanie problemów dydaktycznych w nauczaniu i uczeniu zoologii w szkole podstawowej" dotyczyła poznania w jakich warunkach dochodzi do formułowania i rozwiązywania problemów zoologicznych na lekcjach oraz określenia możliwości doskonalenia działalności nauczycieli i uczniów. Wyniki badań wykazały braki w aktualnym stosowaniu problemów na lekcjach zoologii. Wykazały także duże możliwości doskonalenia tej sytuacji przez kształcenie u uczniów umiejętności rozwiązywania problemów zoologicznych.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectdydaktyka biologiipl_PL
dc.subjectproblemy zoologiczno-dydaktycznepl_PL
dc.subjectskuteczność kształcenia umiejętności rozwiązywania problemów zoologicznychpl_PL
dc.titleRozwiązywanie problemów dydaktycznych w nauczaniu i uczeniu się treści zoologicznych w szkole podstawowejpl_PL
dc.typeThesispl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord