dc.contributor.advisor | Stawiński, Wiesław | pl_PL |
dc.contributor.author | Maciejowska-Mias, Danuta | pl_PL |
dc.date.accessioned | 2018-03-02T10:01:37Z | |
dc.date.available | 2018-03-02T10:01:37Z | |
dc.date.issued | 1989 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/2504 | |
dc.description | Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Wydział Geograficzno-Biologiczny. Praca doktorska opracowana w Zakładzie Dydaktyki Biologii pod kierunkiem Doc. dra hab. Wiesława Stawińskiego. | pl_PL |
dc.description.abstract | Praca na temat "Rozwiązywanie problemów dydaktycznych w nauczaniu i uczeniu zoologii w szkole podstawowej" dotyczyła poznania w jakich warunkach dochodzi do formułowania i rozwiązywania problemów zoologicznych na lekcjach oraz określenia możliwości doskonalenia działalności nauczycieli i uczniów. Wyniki badań wykazały braki w aktualnym stosowaniu problemów na lekcjach zoologii. Wykazały także duże możliwości doskonalenia tej sytuacji przez kształcenie u uczniów umiejętności rozwiązywania problemów zoologicznych. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.subject | dydaktyka biologii | pl_PL |
dc.subject | problemy zoologiczno-dydaktyczne | pl_PL |
dc.subject | skuteczność kształcenia umiejętności rozwiązywania problemów zoologicznych | pl_PL |
dc.title | Rozwiązywanie problemów dydaktycznych w nauczaniu i uczeniu się treści zoologicznych w szkole podstawowej | pl_PL |
dc.type | Thesis | pl_PL |