dc.contributor.advisor | Klakla, Maciej | |
dc.contributor.author | Matłosz, Beata | |
dc.date.accessioned | 2015-04-30T11:44:34Z | |
dc.date.available | 2015-04-30T11:44:34Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/255 | |
dc.description | Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
Wydział Matematyczno - Fizyczno - Techniczny. Rozprawa doktorska wykonana pod kierunkiem prof. dr hab. Macieja Klakli. | pl_PL |
dc.description.abstract | Zasadniczym celem przeprowadzonych badań było zdiagnozowanie, czy u uczniów którzy przy standardowym stylu nauczania nie radzą sobie z opanowaniem programu matematyki, odpowiedni dobór zabiegów dydaktycznych, uwzględniający rozpoznane, dominujące typy inteligencji wielorakiej, wpływa pozytywnie na ich wyniki nauczania z tego przedmiotu. | pl_PL |
dc.description.abstract | The author anylizes her personal experiences in applying the theory of multiple intelligence to the teaching of algebra to below-level 14-year-old students. The research was intended to determin whether dominant intelligence type (as indicated by Gardner's typology of multiple intelligence) influences the learning of mathematics. It was hypothesized that pairing didactic methods with dominant intelligence types would improve students' mathematics learning. | |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.subject | nauczanie algebry | pl_PL |
dc.subject | wieloraka inteligencja | pl_PL |
dc.subject | teaching algebra | pl_PL |
dc.subject | multiple intelligence | pl_PL |
dc.title | Nauczanie i uczenie się elementów arytmetyki i algebry w świetle teorii wielorakich inteligencji | pl_PL |
dc.title.alternative | Teaching and learning the elements of arithmetic and algebra using the muitiple intelligence theory | pl_PL |
dc.type | Thesis | pl_PL |