• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych (WMFT)
  • Rozprawy doktorskie (WMFT)
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych (WMFT)
  • Rozprawy doktorskie (WMFT)
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Nauczanie i uczenie się elementów arytmetyki i algebry w świetle teorii wielorakich inteligencji

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
0052_20150422_lt_rd_nauczanie_i_uczenie_sie_elementow_arytmetyki_b_matlosz.pdf (21.22MB)
Autor:
Matłosz, Beata
Promotor:
Klakla, Maciej
Język: pl
Słowa kluczowe:
nauczanie algebry
wieloraka inteligencja
teaching algebra
multiple intelligence
Data: 2012
Metadata
Pokaż pełny rekord
Opis:
Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie Wydział Matematyczno - Fizyczno - Techniczny. Rozprawa doktorska wykonana pod kierunkiem prof. dr hab. Macieja Klakli.
Streszczenie
Zasadniczym celem przeprowadzonych badań było zdiagnozowanie, czy u uczniów którzy przy standardowym stylu nauczania nie radzą sobie z opanowaniem programu matematyki, odpowiedni dobór zabiegów dydaktycznych, uwzględniający rozpoznane, dominujące typy inteligencji wielorakiej, wpływa pozytywnie na ich wyniki nauczania z tego przedmiotu.
 
The author anylizes her personal experiences in applying the theory of multiple intelligence to the teaching of algebra to below-level 14-year-old students. The research was intended to determin whether dominant intelligence type (as indicated by Gardner's typology of multiple intelligence) influences the learning of mathematics. It was hypothesized that pairing didactic methods with dominant intelligence types would improve students' mathematics learning.
 
URI
http://hdl.handle.net/11716/255
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • Rozprawy doktorskie (1960-2014) - dostęp ograniczony do komputerów Biblioteki Głównej Uniwersytetu Pedagogicznego
  • Rozprawy doktorskie (WMFT)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image