• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Szukaj 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Nauk Humanistycznych (WH)
  • Szukaj
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Nauk Humanistycznych (WH)
  • Szukaj
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Szukaj

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filtry

Użyj filtrów by uściślić zapytanie.

Wyświetlanie pozycji 1-10 z 11

  • Opcje sortowania:
  • Znaczenie
  • Tytuł (rosnąco)
  • Tytuł (malejąco)
  • Data wydania (rosnąco)
  • Data wydania (malejąco)
  • Wyników na stronę:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Ewolucja teorii nauczania języka rosyjskiego w szkole polskiej w latach 1950-2000. Cz. 1, Metody glottodydaktyczne 

Zając, Halina (Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków, 2008)
Na całość składa się sześć rozdziałów. Rozdział I zawiera zarys historii nauczania języka rosyjskiego w szkole polskiej, począwszy od roku 1944 (kiedy to w literaturze metodycznej pojawiają się pierwsze wzmianki na ten ...
Thumbnail

Sterowanie procesem opanowywania mowy produktywnej etapie przyswajania podstaw języka obcego (na materiale języka rosyjskiego) 

Józefiak, Sylwester (Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków, 1999)
Thumbnail

Tekst epistolarny w świetle etykiety językowej 

Książek, Elżbieta (Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków, 2008)
Thumbnail

Ewolucja teorii nauczania języka rosyjskiego w szkole polskiej w latach 1950-2000. Cz. 2, Kształtowanie sprawności językowych 

Zając, Halina (Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Kraków, 2009)
Niniejsza publikacja stanowi kontynuację monografii poświęconej metodom glottodydaktycznym stosowanym w nauczaniu języka rosyjskiego w Polsce w latach 1950-2000 (metodzie kombinowanej zwanej też mieszaną, metodzie aktywnej, ...
Thumbnail

Aspektowo-kompleksowe nauczanie akcentuacji na studiach rusycystycznych 

Dziewanowska, Dorota (Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków, 2005)
Celem badań przedstawionych w niniejszej pracy było ustalenie możliwości doskonalenia kształtowania poprawności akcentuacyjnej studentów w procesie praktycznego nauczania języka rosyjskiego na studiach filologicznych. ...
Thumbnail

Kształtowanie sprawności mownych w procesie nauczania języka rosyjskiego metodą reproduktywno-kreatywną w klasach V i VI szkoły podstawowej 

Dziewanowska, Dorota (Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej, Kraków, 1993)
Autorka niniejszej pracy postawiła sobie za cel eksperymentalne zbadanie możliwości optymalizacji kształtowania sprawności mówienia w korelacji z pozostałymi sprawnościami językowymi w procesie nauczania języka rosyjskiego ...
Thumbnail

Kształtowanie sprawności mownych w procesie nauczania języka rosyjskiego metodą reproduktywno-kreatywną w klasach V i VI szkoły podstawowej 

Dziewanowska, Dorota (Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej, Kraków, 1994)
Autorka niniejszej pracy postawiła sobie za cel eksperymentalne zbadanie możliwości optymalizacji kształtowania sprawności mówienia w korelacji z pozostałymi sprawnościami językowymi w procesie nauczania języka rosyjskiego ...
Thumbnail

Nauczanie rosyjskiej intonacji zdaniowej na studiach rusycystycznych 

Szędzielorz, Edward (Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej, Kraków, 1978)
Z praktycznym nauczaniem języka rosyjskiego na polskich studiach rusycystycznych wiążę się szereg nie rozstrzygniętych do tej pory szczegółowych zagadnień metodycznych. Jednym z nich jest problem nauczania rosyjskiej ...
Thumbnail

Funkcjonowanie przyimków i wyrażeń przyimkowych w tekście rosyjskim i polskim 

Żeberek, Teresa (Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej, Kraków, 1994)
Thumbnail

Zasady doboru i opracowania tekstów realioznawczych do nauczania języka rosyjskiego w szkole polskiej 

Jurewicz, Czesław (1983)
Celem niniejszej pracy jest sformułowanie zasad doboru i opracowania tekstów przedstawiających istotną wartość z realioznawczego punktu widzenia w procesie nauczania języka rosyjskiego w szkole polskiej. Praca składa ...
  • 1
  • 2

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTen zbiórDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

Wybierz

AutorDziewanowska, Dorota (3)Zając, Halina (2)Jurewicz, Czesław (1)Józefiak, Sylwester (1)Książek, Elżbieta (1)Malczewska, Wiesława (1)Szędzielorz, Edward (1)Żeberek, Teresa (1)Temat
język rosyjski (11)
nauczanie języka rosyjskiego (8)metoda reproduktywno-kreatywna (2)szkoła podstawowa (2)19 w. (1)20 w. (1)akcenty i akcentowanie (1)etykieta językowa (1)glottodydaktyka (1)intonacja (1)... zobacz więcejData wydania2000 - 2009 (4)1990 - 1999 (4)1980 - 1989 (2)1978 - 1979 (1)Has File(s)Yes (11)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image