Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 11
Ewolucja teorii nauczania języka rosyjskiego w szkole polskiej w latach 1950-2000. Cz. 1, Metody glottodydaktyczne
(Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków, 2008)
Na całość składa się sześć rozdziałów. Rozdział I zawiera zarys historii nauczania języka rosyjskiego w szkole polskiej, począwszy od roku 1944 (kiedy to w literaturze metodycznej pojawiają się pierwsze wzmianki na ten ...
Sterowanie procesem opanowywania mowy produktywnej etapie przyswajania podstaw języka obcego (na materiale języka rosyjskiego)
(Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków, 1999)
Tekst epistolarny w świetle etykiety językowej
(Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków, 2008)
Ewolucja teorii nauczania języka rosyjskiego w szkole polskiej w latach 1950-2000. Cz. 2, Kształtowanie sprawności językowych
(Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Kraków, 2009)
Niniejsza publikacja stanowi kontynuację monografii poświęconej metodom glottodydaktycznym stosowanym w nauczaniu języka rosyjskiego w Polsce w latach 1950-2000 (metodzie kombinowanej zwanej też mieszaną, metodzie aktywnej, ...
Aspektowo-kompleksowe nauczanie akcentuacji na studiach rusycystycznych
(Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków, 2005)
Celem badań przedstawionych w niniejszej pracy było ustalenie możliwości doskonalenia
kształtowania poprawności akcentuacyjnej studentów w procesie praktycznego nauczania
języka rosyjskiego na studiach filologicznych. ...
Kształtowanie sprawności mownych w procesie nauczania języka rosyjskiego metodą reproduktywno-kreatywną w klasach V i VI szkoły podstawowej
(Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej, Kraków, 1993)
Autorka niniejszej pracy postawiła sobie za cel eksperymentalne zbadanie możliwości optymalizacji kształtowania
sprawności mówienia w korelacji z pozostałymi sprawnościami językowymi w procesie nauczania języka rosyjskiego ...
Kształtowanie sprawności mownych w procesie nauczania języka rosyjskiego metodą reproduktywno-kreatywną w klasach V i VI szkoły podstawowej
(Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej, Kraków, 1994)
Autorka niniejszej pracy postawiła sobie za cel eksperymentalne zbadanie możliwości optymalizacji kształtowania
sprawności mówienia w korelacji z pozostałymi sprawnościami językowymi w procesie nauczania języka rosyjskiego ...
Nauczanie rosyjskiej intonacji zdaniowej na studiach rusycystycznych
(Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej, Kraków, 1978)
Z praktycznym nauczaniem języka rosyjskiego na polskich studiach rusycystycznych wiążę się szereg nie
rozstrzygniętych do tej pory szczegółowych zagadnień metodycznych. Jednym z nich jest problem nauczania rosyjskiej ...
Funkcjonowanie przyimków i wyrażeń przyimkowych w tekście rosyjskim i polskim
(Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej, Kraków, 1994)
Zasady doboru i opracowania tekstów realioznawczych do nauczania języka rosyjskiego w szkole polskiej
(1983)
Celem niniejszej pracy jest sformułowanie zasad doboru i opracowania tekstów przedstawiających istotną wartość z
realioznawczego punktu widzenia w procesie nauczania języka rosyjskiego w szkole polskiej.
Praca składa ...