• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Szukaj 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Nauk Humanistycznych (WH)
  • Artykuły naukowe (WH)
  • Szukaj
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Nauk Humanistycznych (WH)
  • Artykuły naukowe (WH)
  • Szukaj
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Szukaj

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filtry

Użyj filtrów by uściślić zapytanie.

Wyświetlanie pozycji 1-6 z 6

  • Opcje sortowania:
  • Znaczenie
  • Tytuł (rosnąco)
  • Tytuł (malejąco)
  • Data wydania (rosnąco)
  • Data wydania (malejąco)
  • Wyników na stronę:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Niektóre wskaźniki klasyfikowania pojęć w polskiej terminologii logopedycznej 

Ożdżyński, Jan (2002)
The input of representatives of various disciplines and fields of study in creating logopedic ideas is reflected in the subject literature by the terminological variety and diverse sets of criteria, based on which ...
Thumbnail

Kontemplacja i świat przeżywany - wyróżniki poetyckiego obrazu świata 

Ożdżyński, Jan (2004)
Thumbnail

Nauczycielskie i uczniowskie trzeba (to zrobić) na lekcjach języka polskiego (w szkole podstawowej i w gimnazjum) 

Ożdżyński, Jan; Maliszewska, Teodozja (2008)
Utterances including modal predicates trzeba i należy ("it ought to should be done") differ from sentences including powinien ("one ought to/should do") in lack of an index of personal subject. Activities the sentences ...
Thumbnail

Znaczenia niedosłowne w pragmatyce językoznawczej i lingwistyce edukacyjnej 

Ożdżyński, Jan (2006)
Researches on non-literal meanings of expressions, e.g. allusion, irony, metaphor, are nowadays among the most intensively developed branches of classical pragmatics as well as preferable subject of interest of both ...
Thumbnail

Porównania i metafory w dyskursie szkolnym 

Ożdżyński, Jan (2006)
Studying metaphors in classroom discourse enables to notice both didactic and methodical values of them, especially in forming notions which is connected with building creative contexts circumstances suitable to learning ...
Thumbnail

Niektóre możliwości teorii relewancji w opisie dyskursu szkolnego 

Ożdżyński, Jan (2008)
An analysis of universal, objective definitions of relevance shows their inadequacy and fuzziness. Comparison of referring to relevance considerations in philosophy of common knowledge (A. Schutz), in a theory of cognitive ...

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

Wybierz

Autor
Ożdżyński, Jan (6)
Maliszewska, Teodozja (1)Data wydania2006 (2)2008 (2)2002 (1)2004 (1)Has File(s)Yes (6)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image