Show simple item record

dc.contributor.advisorKorendo, Martapl_PL
dc.contributor.authorStaniszewska-Mól, Agnieszkapl_PL
dc.date.accessioned2019-04-24T12:22:00Z
dc.date.available2019-04-24T12:22:00Z
dc.date.issued2019-05-09
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/4823
dc.descriptionUniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Wydział Filologiczny. Praca doktorska napisana pod kierunkiem dr hab. prof. UP Marty Korendo.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectsylabapl_PL
dc.subjectpodręcznikpl_PL
dc.subjectsonornośćpl_PL
dc.subjectsylabizowaniepl_PL
dc.subjectsyllableen_EN
dc.subjectmanualen_EN
dc.subjectsonorityen_EN
dc.subjectsylabificationen_EN
dc.titleSylaba jako segment główny, towarzyszący i ignorowany w nauczaniu czytania (na przestrzeni dziejów)pl_PL
dc.title.alternativeSyllable as the main segment while teaching to read, ever present and ignored (over the course of history)en_EN
dc.typeThesispl_PL


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record