• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Rozprawy Doktorskie
  • Rozprawy doktorskie (2015- ) - dostęp nieograniczony
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Rozprawy Doktorskie
  • Rozprawy doktorskie (2015- ) - dostęp nieograniczony
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sylaba jako segment główny, towarzyszący i ignorowany w nauczaniu czytania (na przestrzeni dziejów)

Thumbnail
View/Open
rozprawa doktorska (19.41Mb)
streszczenie pracy w języku polskim (191.3Kb)
streszczenie pracy w języku angielskim (115.8Kb)
Author:
Staniszewska-Mól, Agnieszka
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-advisor:
Korendo, Marta
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
Subject:
sylaba
podręcznik
sonorność
sylabizowanie
syllable
manual
sonority
sylabification
Date: 2019-05-09
Metadata
Show full item record
Description:
Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Wydział Filologiczny. Praca doktorska napisana pod kierunkiem dr hab. prof. UP Marty Korendo.
URI
http://hdl.handle.net/11716/4823
Collections
  • Rozprawy doktorskie (2015- ) - dostęp nieograniczony
  • Rozprawy doktorskie (WF)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image