• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Nauk Humanistycznych (WF)
  • Artykuły naukowe (WF)
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Nauk Humanistycznych (WF)
  • Artykuły naukowe (WF)
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

O wartościowaniu miasta w tekstach piosenek

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
O wartościowaniu miasta... (314.0KB)
Autor:
Mączyński, Maciej
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 80, Studia Linguistica 5 (2010), s. [172]-178
Język: pl
Data: 2010
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
The article shows the means of evaluation of the word CITY in song lyrics. These methods have not changed throughout the last 40 years: the most frequent are connotational-evaluative words. On the other hand, the values assigned have changed: only positive in the 1960s, they have been replaced with negative values in the beginning of the 21st century.
URI
http://hdl.handle.net/11716/4894
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2010, Studia Linguistica 5
  • Artykuły naukowe (WF)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image