• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Psychologica
  • 2007, Studia Psychologica 2
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Psychologica
  • 2007, Studia Psychologica 2
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Pomiędzy japońskim doryoku a amerykańskim achievement - psychologiczne tło kulturowego zróżnicowania celów, wartości i metod w edukacji

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Pomiędzy japońskim doryoku... (996.6KB)
Autor:
Kałaska, Małgorzata
Źródło: Annales Academiae Paedagogicae Cracoviensis. 41, Studia Psychologica 2 (2007), s. [65]-86
Język: pl
Data: 2007
Metadata
Pokaż pełny rekord
Opis:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".
Streszczenie
The article aims at showing how cultural differences can shape social interactions in the school class as a social group and influence efficiency in educalion with regard to the methods used to motivate and evaluate students and assess their performance. The analyses and suggestions formulatcd in the paper have been based on the research to datę in culturally diversity in the content of the Self resulting in diverse level of individualism vs collectivism and its cognitive, motivational and emotional consequences coupled with observations on how Polish school works. The author gives a detailed description of her own research on the content of the Self among Polish students. In conclusion she proposes measures which would help both students and teachers prepare themselves to manage cultural differences they would face soon due to the growing intemationalization in education.
URI
http://hdl.handle.net/11716/7481
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2007, Studia Psychologica 2

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image