Show simple item record

dc.contributor.authorChrabąszcz, Martapl_PL
dc.date.accessioned2020-10-14T09:17:54Z
dc.date.available2020-10-14T09:17:54Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationAnnales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 140, Studia at Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia 4 (2013), s. [74]-85pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/8576
dc.descriptionDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.description.abstractThe article raises the problem of the language used by teachers connected with the process of assessment. On the basis of a internal evaluation report, a divergence between teachers’ sense of quality of their assessment (feedback) and students’ actual perception thereof. The article presents ways of shaping feedback based on the concepts of formative assessment and with the reference to the “ethical turn” in Polish didactics.en_EN
dc.description.sponsorshipDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectassessmenten_EN
dc.subjectformative assessmenten_EN
dc.title„Ucynkowy” i „nieucynkowy” język nauczycielapl_PL
dc.title.alternativeProduct-oriented language used by teachersen_EN
dc.typeArticlepl_PL


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record