• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia
  • 2014, Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia 5
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia
  • 2014, Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia 5
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Polonistyka gimnazjalna dziś. Perspektywa ucznia i nauczyciela

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Polonistyka gimnazjalna dziś... (274.7KB)
Autor:
Różańska, Grażyna
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 161, Studia at Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia 5 (2014), s. [105]-115
Język: pl
Słowa kluczowe:
Polish language education in the lower secondary schools
cultural-anthropocentric model
cultural education of students
Data: 2014
Metadata
Pokaż pełny rekord
Opis:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".
Streszczenie
The article points to the fundamental changes which occurred in the way of teaching the Polish language in the lower secondary school. It marks the direction of education, taking into account the cultural-anthropocentric model. It analyzes the increasing results of performance among Polish lower secondary school students in the years 1999–2008 as compared to other OECD countries. The article presents Polish language education in the lower secondary schools as an important stage in the cultural education of students.
URI
http://hdl.handle.net/11716/8602
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2014, Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia 5

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image