• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Szukaj 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Serie Wydawnicze
  • Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej
  • Szukaj
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Serie Wydawnicze
  • Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej
  • Szukaj
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Szukaj

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filtry

Użyj filtrów by uściślić zapytanie.

Wyświetlanie pozycji 1-4 z 4

  • Opcje sortowania:
  • Znaczenie
  • Tytuł (rosnąco)
  • Tytuł (malejąco)
  • Data wydania (rosnąco)
  • Data wydania (malejąco)
  • Wyników na stronę:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Realizowanie idei podmiotowości podmiotowości w twórczych działaniach nauczyciela – od założeń teoretycznych do praktyki pedagogicznej 

Gębuś, Dorota (Wydawnictwo Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, 2013)
The article presents the issue of subjectivity as seen through the prism of the educational process. The teacher is the person who should assist the student in its activities so as to become an autonomous, fully ...
Thumbnail

Realność podmiotowości ucznia wobec nierówności płciowych w klasie szkolnej 

Gal, Katarzyna (2013)
Student’s subjectivity in a school class, which refers to human’s basic value (quality) is an obvious necessity. Teachers, as well as other adults who work with children and teenagers supporting their development, better ...
Thumbnail

Podmiotowość ucznia zdolnego – ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 

Noworyta, Anna (2013)
This text concerns the problem of the subjectivity of gifted students in the context of their special educational needs. In the first chapter the author examines what the literature says about subjectivity, abilities, ...
Thumbnail

Podmiotowość uczniów niepełnosprawnych w szkołach specjalnych, masowych oraz integracyjnych 

Szostak, Joanna (2013)
Nowadays, there is a necessity to build a system of support concerning disabled children who need to have a guarantee of education, contacts with peers and are aware of their rights. This work concentrates on paradigm ...

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTen zbiórDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

Wybierz

AutorGal, Katarzyna (1)Gębuś, Dorota (1)Noworyta, Anna (1)Szostak, Joanna (1)Temat
subjectivity (4)
creativity (1)disability (1)disabled children (1)gifted student (1)integration school (1)relation teacher – pupil (1)school class (1)school for children with special needs (1)sex (1)... zobacz więcejData wydania2013 (4)Has File(s)Yes (4)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image