• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Nauk Humanistycznych (WF)
  • Artykuły naukowe (WF)
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Nauk Humanistycznych (WF)
  • Artykuły naukowe (WF)
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Методика конструирования тестов и тестовых заданий по русскому языку как иностранному

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Методика конструирования... (397.5KB)
Autor:
Dziewanowska, Dorota
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 179, Studia Russologica 7 (2014), s. [144]-156
Język: ru
Słowa kluczowe:
control
testing
communicative competence
test
test task
errors in constructing test tasks
Data: 2014
Metadata
Pokaż pełny rekord
Opis:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".
Streszczenie
The author of the article claims that a teacher of any foreign language should take part actively in creating tests that make controlling language and communicative skills of learners possible. Thus, in the article, most important problems concerning construction of tests and test tasks were discussed. The author presents the stages of preparing a test and the principles of working out test tasks. Besides, the analysis of main kinds of tasks (open tasks and closed tasks) was accomplished. In the article, the advantages and disadvantages of analyzed tasks are indicated and most frequent errors concerning the structure of test tasks used in teaching Russian as a foreign language are presented. According to the author of the article, the knowledge of constructing tests and test tasks may be useful for lecturers, teachers and students who plan to conduct the test control in the classes of a foreign language. Testing, as the most objective form of control, should complete the traditional system of control.
URI
http://hdl.handle.net/11716/9283
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2014, Studia Russologica 7
  • Artykuły naukowe (WF)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image