• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Psychologica
  • 2008, Studia Psychologica 3
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Psychologica
  • 2008, Studia Psychologica 3
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

The Conception of Special Needs Andragogy at the Special Needs Education Department in Olomouc

Thumbnail
View/Open
The Conception of Special... (161.2Kb)
Author:
Müller, Oldřich
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Annales Academiae Paedagogicae Cracoviensis. 55, Studia Psychologica 3 (2008), s. [142]-145
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: en
Date: 2008
Metadata
Show full item record
Description:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".
Abstract
Kadra naukowa Instytutu Pedagogiki Specjalnej Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Palacky’ego stara się stopniowo zmienić koncepcję studiów przed- i podyplomowych tak, byśmy mogli skutecznie reagować na zmiany zachodzące w dziedzinie pedagogiki specjalnej w Republice Czeskiej. Zmiany te polegają na dostrzeżeniu potrzeb dorosłych i starszych osób niepełnosprawnych. Stąd, w nowej koncepcji przed- i podyplomowych studiów w zakresie pedagogiki specjalnej w Ołomuńcu powstał i został akredytowany nowy kierunek o nazwie Andragogika Specjalna. Obiektem zainteresowania tej nauki jest osoba dorosła (lub starsza) wymagająca edukacji specjalnej ze względu na trudności w funkcjonowaniu społecznym wynikające z niepełnosprawności fizycznej, niskiej samowystarczalności ekonomicznej, obcego pochodzenia kulturowego lub etnicznego, zaawansowanego wieku, etc. Artykuł przedstawia proces tworzenia programu nauczania, precyzowania zakresu przedmiotu, włączając podstawową terminologię, metodologię, pozycję w systemie naukowym.
URI
http://hdl.handle.net/11716/9765
Collections
  • 2008, Studia Psychologica 3

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image