• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Rozprawy Doktorskie
  • Rozprawy doktorskie (2015- ) - dostęp nieograniczony
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Rozprawy Doktorskie
  • Rozprawy doktorskie (2015- ) - dostęp nieograniczony
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Różnorodność praktyk uczenia się uczniów w świetle efektów kształcenia

Thumbnail
View/Open
rozprawa doktorska (5.503Mb)
streszczenie język polski (443.1Kb)
streszczenie język angielski (357.6Kb)
Author:
Szwed, Tomasz
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-advisor:
Muchacka, Bożena
Grochowalska, Magdalena
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
Subject:
uczenie się
nauczanie
uwarunkowania kształcenia
perspektywa konstruktywistyczna
edukacja matematyczna
learning
teaching
conditions of education
constructivist perspective
education of mathematics
Date: 2021-03-02
Metadata
Show full item record
Description:
Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Wydział Nauk Społecznych. Rozprawa doktorska - promotor: prof. dr hab. Bożena Muchacka, promotor pomocniczy: dr Magdalena Grochowalska.
URI
http://hdl.handle.net/11716/10469
Collections
  • Rozprawy doktorskie (2015- ) - dostęp nieograniczony
  • Rozprawy doktorskie (WP)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image