• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Russologica
  • 2011, Studia Russologica 4
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Russologica
  • 2011, Studia Russologica 4
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Образы партнёров в текстах русских и польских брачных анкет в Интернете: гендерные и национальные стереотипы

Thumbnail
View/Open
Образы партнёров... (250.3Kb)
Author:
Banaszek-Szapowałowa, Aneta
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 90, Studia Russologica 4 (2011), s. [3]-7
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: ru
Date: 2011
Metadata
Show full item record
Abstract
Kwestionariusz internetowy jest rozpatrywany jako eksperyment skojarzeniowy i źródło systematycznej informacji o partnerach. Artykuł poświęcony jest kwestii stereotypów genderowych i etnicznych jako części składowej tekstowych obrazów potencjalnych małżonków.
URI
http://hdl.handle.net/11716/11593
Collections
  • 2011, Studia Russologica 4

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image