Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorRyk, Andrzejpl_PL
dc.date.accessioned2017-01-02T11:35:49Z
dc.date.available2017-01-02T11:35:49Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.isbn978-83-7271-691-0
dc.identifier.issn0239-6025
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/1258
dc.description.abstractCelem niniejszej pracy było przedstawienie podstawowych źródeł (arche) rozumienia samej pedagogiki jako nauki wyrosłej na bazie określonego sposobu rozumienia człowieka i jego relacji do świata. Autor monografii zwrócił uwagę na to, iż świat jako przedmiot badań filozoficznych ma charakter złożony i niejednorodny. Często wyróżnia się rozmaite rodzaje rzeczywistości - różne światy. Każdy z nich jednak posiada odrębną tożsamość. W związku z tym w metodologii poszczególnych nauk szczegółowych przyjmuje się zróżnicowane strategie nie tylko badawcze, ale również - szczególnie w takiej nauce, jaką jest pedagogika - metody praktycznego działania.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Krakówpl_PL
dc.relation.ispartofseriesPrace Monograficzne - Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 601pl_PL
dc.titleW poszukiwaniu pedagogicznego arché : zarys systemów pedagogicznychpl_PL
dc.typeBookpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord