• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Monografie / Rozdziały (WP)
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Monografie / Rozdziały (WP)
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Diagnoza zaburzeń mowy u dziecka z afazją ruchową w grupie integracyjnej. Studium przypadku

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Diagnoza zaburzeń mowy... (135.4KB)
Autor:
Kowalska, Monika
Źródło: Razem czy osobno? Współczesne mity, klisze i szablony edukacyjne / redakcja naukowa Bożena Muchacka, Michał Głażewski, Bożena Pawlak, Aleksandra Litawa. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2017. - S. 141-[150]
Język: pl
Słowa kluczowe:
aphasia
integration
speech disorder
Data: 2017
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
Speech allows you to communicate needs, provide information, and inform about urging. It allows you to express states, emotions, judgments on the subject. Knowledge of the language development of the child helps him work. This allows a better understanding of pupils, in order to help with their problems. The subject of this paper is to analyze the speech development of a child with motor aphasia. The article focuses on describing the basic concepts related to the title of the work, and also seeks to draw attention to what needs to be protected in students with speech disorders in form of aphasia, so that the educational process is conducted in the best possible conditions.
URI
http://hdl.handle.net/11716/12708
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • Monografie / Rozdziały (WP)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image