Możliwości i głębokość przetwarzania informacji w toku pracy z podręcznikiem
Oglądaj/ Otwórz
Autor:
Pawlak, Bożena
Źródło: Wizja świata - wizja dziecka w przestrzeni podręczników do edukacji wczesnoszkolnej / redakcja naukowa Iwona Czaja-Chudyba, Bożena Pawlak, Jovita Vaškevìč-Buś. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2017. - S. [36]-46
Język: pl
Słowa kluczowe:
edukacja wczesnoszkolnaprzetwarzanie informacji
aktywizacja uczenia się
early school education
information processing
activating the learning
Data: 2017
Metadata
Pokaż pełny rekordStreszczenie
W kręgu moich zainteresowań badawczych ważne miejsce w ostatnich kilku latach zajmuje
problematyka konstruowania podręczników dla uczniów edukacji wczesnoszkolnej. Rozważania
zawarte w artykule koncentrują się na problematyce doboru i struktury treści podręczników
oraz doboru i struktury zadań podręcznikowych w kontekście potencjału pobudzającego
pracę mózgu, czyli aktywizującego uczenie się. In the circle of my research interests an important place in the last few years is the issue of the
construction of textbooks for students of early childhood education. The ideas contained in
the article is focused on the selection and structure of textbooks and selection and structure
of the textbook tasks, in the context of the potential for stimulating the brain, or activating
learning.