• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Serie Wydawnicze
  • Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej
  • Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej ; 2
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Serie Wydawnicze
  • Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej
  • Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej ; 2
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Współczesny twórczy nauczyciel a internetowa blokada intelektu

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Współczesny twórczy nauczyciel... (135.8KB)
Autor:
Frankiewicz, Ewa
Wydawca:
Wydawnictwo Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej
Źródło: Szkoła twórcza w odtwórczym świecie / pod red. Jana Krukowskiego i Anny Wołoch. - Kraków, 2013. - S. [59]-73 (Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej ; 2)
Język: pl
Słowa kluczowe:
Internet
e-learning
education
pupil
student
school
teacher
Data: 2013
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
This article presents the exemplar of a contemporary teacher who has theoretically received perfect education and is very well prepared to perform his/her didactic and educative roles. This teacher, however, has slowly become a degenerated product of the 21 st Century, fully dependent on actions taken by his or her students, and distorted regulations, laws, and guidelines. The intension of the paper was to show that young teachers are ill-prepared to perform their duties, which is often the result of reducing the number of basic and specialization-related classes during their university training, as well as overblown legal regulations, the small number of duties given to their pupils and even pupils’ parents. These problems concern all levels of education. The paper also presents the concept of a contemporary pupil and student who does not know how to use educational materials available in libraries and reading rooms, and who compensates for the lack of such knowledge with the use of Internet sources without analyzing the downloaded materials that they read
URI
http://hdl.handle.net/11716/160
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej ; 2
  • Monografie / Rozdziały (WP)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image