Poznanie ucznia jako odbiorcy dzieła literackiego na tle sytuacji interakcyjnych
dc.contributor.advisor | Polakowski, Jan | pl_PL |
dc.contributor.author | Andrusiewicz, Piotr | pl_PL |
dc.date.accessioned | 2018-01-16T14:36:55Z | |
dc.date.available | 2018-01-16T14:36:55Z | |
dc.date.issued | 1994 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/2260 | |
dc.description | Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Wydział Humanistyczny. Rozprawa doktorska napisana pod kierunkiem prof. dra hab. Jana Polakowskiego. | pl_PL |
dc.description.abstract | Praca zajmuje się poznaniem procesów interakcji podczas lekcji literackich. Przedmiotem poznania są czynności nauczyciela polonisty nastawione na poznanie reakcji uczniów na omawiane w szkole utwory literackie. Praca na podstawie badań empirycznych analizuje również działania polonistów, które są wyrazem uwzględnienia lub nieuwzględnienia uzyskiwanej o uczniach wiedzy (jako odbiorcach literatury) w procesie kształcenia literackiego. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.subject | dydaktyka literatury | pl_PL |
dc.subject | interakcje dydaktyczne | pl_PL |
dc.subject | poznanie ucznia | pl_PL |
dc.subject | diagnoza | pl_PL |
dc.subject | odbiór dzieła literackiego | pl_PL |
dc.subject | style kierowania | pl_PL |
dc.title | Poznanie ucznia jako odbiorcy dzieła literackiego na tle sytuacji interakcyjnych | pl_PL |
dc.type | Thesis | pl_PL |