• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Rozprawy Doktorskie
  • Rozprawy doktorskie (1960-2014) - dostęp ograniczony do komputerów Biblioteki Głównej Uniwersytetu Pedagogicznego
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Rozprawy Doktorskie
  • Rozprawy doktorskie (1960-2014) - dostęp ograniczony do komputerów Biblioteki Głównej Uniwersytetu Pedagogicznego
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Poznanie ucznia jako odbiorcy dzieła literackiego na tle sytuacji interakcyjnych

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
rozprawa doktorska (8.926MB)
Autor:
Andrusiewicz, Piotr
Promotor:
Polakowski, Jan
Język: pl
Słowa kluczowe:
dydaktyka literatury
interakcje dydaktyczne
poznanie ucznia
diagnoza
odbiór dzieła literackiego
style kierowania
Data: 1994
Metadata
Pokaż pełny rekord
Opis:
Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Wydział Humanistyczny. Rozprawa doktorska napisana pod kierunkiem prof. dra hab. Jana Polakowskiego.
Streszczenie
Praca zajmuje się poznaniem procesów interakcji podczas lekcji literackich. Przedmiotem poznania są czynności nauczyciela polonisty nastawione na poznanie reakcji uczniów na omawiane w szkole utwory literackie. Praca na podstawie badań empirycznych analizuje również działania polonistów, które są wyrazem uwzględnienia lub nieuwzględnienia uzyskiwanej o uczniach wiedzy (jako odbiorcach literatury) w procesie kształcenia literackiego.
URI
http://hdl.handle.net/11716/2260
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • Rozprawy doktorskie (1960-2014) - dostęp ograniczony do komputerów Biblioteki Głównej Uniwersytetu Pedagogicznego
  • Rozprawy doktorskie (WH)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image