Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.advisorTurnau, Stefanpl_PL
dc.contributor.authorGubari, Mustafapl_PL
dc.date.accessioned2018-01-25T12:14:40Z
dc.date.available2018-01-25T12:14:40Z
dc.date.issued1993
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/2348
dc.descriptionWyższa Szkoła Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Wydział Matematyczno-Fizyczno-Techniczny. Praca wykonana w Instytucie Matematyki pod kierunkiem Prof. dr hab. Stefana Turnau.pl_PL
dc.description.abstractW rozprawie przedstawiono system oświaty oraz programy i stan nauczania matematyki w Jemenie. Badania dotyczyły możliwości adaptacji polskich koncepcji nauczania ułamków i liczb ujemnych na grunt Jemenu. Odpowiedź jest umiarkowanie pozytywna.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectułamekpl_PL
dc.subjectliczba całkowitapl_PL
dc.subjectnauczanie matematykipl_PL
dc.subjectprogram nauczenia matematykipl_PL
dc.subjectpodręcznik matematykipl_PL
dc.subjectnauczyciel matematykipl_PL
dc.titlePróba przeniesienia na grunt szkoły jemeńskiej pewnych doświadczeń nauczania matematyki wypracowanych w Polsce, w szczególności z zakresu liczb całkowitych i ułamkówpl_PL
dc.typeThesispl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord