• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Monografie / Rozdziały (WP)
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Monografie / Rozdziały (WP)
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

O początkowej nauce czytania

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
O początkowej nauce czytania (1.223MB)
Autor:
Vaškevič-Buś, Jovita
Źródło: Z teorii i praktyki edukacji dziecka : inspiracje dla nauczycieli przedszkoli i klas I-III szkoły podstawowej / pod red. Krystyny Gąsiorek. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2011. - S. [87]-101.
Język: pl
Słowa kluczowe:
lingwistyczne i pedagogiczno-psychologiczne definicje czytania
tradycyjne (syntetyczne, analityczne, globalne, analityczno-syntetyczne) metody nauki czytania
nowe metody nauki czytania: cechy i formy dobrego czytania
Data: 2011
Metadata
Pokaż pełny rekord
URI
http://hdl.handle.net/11716/2383
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • Monografie / Rozdziały (WP)

Powiązane pozycje

Wyświetlanie pozycji powiązanych tytułem, autorstwem i tematem.

  • Czynniki warunkujące umiejętność czytania ze zrozumieniem uczniów niesłyszących 

    Deńca, Marta (2015)
  • Wpływ Symultaniczno-Sekwencyjnej Nauki Czytania® na stopień gotowości szkolnej 

    Skrzypiec, Łucja (2015)
    Przybywa dzieci z trudnościami w opanowaniu umiejętności językowych. Przyczyn tych trudności upatruje się w zmianach cywilizacyjnych, szybkim tempie życia, sposobie funkcjonowania współczesnej rodziny, powszechnej ...
  • Wpływ elementarnej umiejętności czytania na osiągnięcia w nauce uczniów klas pierwszych szkół wiejskich 

    Szempruch, Jolanta (1996)
    Celem podjętych badań było poznanie związku zachodzącego pomiędzy elementarną umiejętnością czytania a postępami w nauce dzieci w środowisku wiejskim. Skoncentrowano się na: określeniu poziomu gotowości do nauki czytania ...

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image