O początkowej nauce czytania
Oglądaj/ Otwórz
Autor:
Vaškevič-Buś, Jovita
Źródło: Z teorii i praktyki edukacji dziecka : inspiracje dla nauczycieli przedszkoli i klas I-III szkoły podstawowej / pod red. Krystyny Gąsiorek. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2011. - S. [87]-101.
Język: pl
Słowa kluczowe:
lingwistyczne i pedagogiczno-psychologiczne definicje czytaniatradycyjne (syntetyczne, analityczne, globalne, analityczno-syntetyczne) metody nauki czytania
nowe metody nauki czytania: cechy i formy dobrego czytania
Data: 2011
Metadata
Pokaż pełny rekordPozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
Powiązane pozycje
Wyświetlanie pozycji powiązanych tytułem, autorstwem i tematem.
-
Czynniki warunkujące umiejętność czytania ze zrozumieniem uczniów niesłyszących
Deńca, Marta (2015) -
Wpływ Symultaniczno-Sekwencyjnej Nauki Czytania® na stopień gotowości szkolnej
Skrzypiec, Łucja (2015)Przybywa dzieci z trudnościami w opanowaniu umiejętności językowych. Przyczyn tych trudności upatruje się w zmianach cywilizacyjnych, szybkim tempie życia, sposobie funkcjonowania współczesnej rodziny, powszechnej ... -
Wpływ elementarnej umiejętności czytania na osiągnięcia w nauce uczniów klas pierwszych szkół wiejskich
Szempruch, Jolanta (1996)Celem podjętych badań było poznanie związku zachodzącego pomiędzy elementarną umiejętnością czytania a postępami w nauce dzieci w środowisku wiejskim. Skoncentrowano się na: określeniu poziomu gotowości do nauki czytania ...