O początkowej nauce czytania
Oglądaj/ Otwórz
Autor:
Vaškevič-Buś, Jovita
Źródło: Z teorii i praktyki edukacji dziecka : inspiracje dla nauczycieli przedszkoli i klas I-III szkoły podstawowej / pod red. Krystyny Gąsiorek. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2011. - S. [87]-101.
Język: pl
Słowa kluczowe:
lingwistyczne i pedagogiczno-psychologiczne definicje czytaniatradycyjne (syntetyczne, analityczne, globalne, analityczno-syntetyczne) metody nauki czytania
nowe metody nauki czytania: cechy i formy dobrego czytania
Data: 2011
Metadata
Pokaż pełny rekordPozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
Powiązane pozycje
Wyświetlanie pozycji powiązanych tytułem, autorstwem i tematem.
-
Zaburzenia czytania i pisania u dzieci afatycznych, głuchych i dyslektycznych
Zelech, Władysław (Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej, Kraków, 1997)Praca jest próbą językoznawczego spojrzenia na zaburzenia pisania i czytania u dzieci afatycznych, głuchych i tzw. dyslektycznych. Staram się w niej pokazać mechanizmy błędów, ich przyczyny, porównując je między sobą, ... -
Czynniki warunkujące umiejętność czytania ze zrozumieniem uczniów niesłyszących
Deńca, Marta (2015) -
Poziom orientacji w schemacie ciała a stopień opanowania umiejętności czytania i pisania przez głuchych uczniów klas I
Baran, Jolanta (1995)Celem pracy była po pierwsze diagnoza i porównanie poziomu orientacji głuchych i słyszących uczniów klas I w schemacie ciała oraz po drugie ustalenie siły zależności pomiędzy omawianym poziomem a stopniem opanowania ...