O początkowej nauce czytania
View/ Open
Author:
Vaškevič-Buś, Jovita
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Z teorii i praktyki edukacji dziecka : inspiracje dla nauczycieli przedszkoli i klas I-III szkoły podstawowej / pod red. Krystyny Gąsiorek. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2011. - S. [87]-101.
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
Subject:
lingwistyczne i pedagogiczno-psychologiczne definicje czytaniatradycyjne (syntetyczne, analityczne, globalne, analityczno-syntetyczne) metody nauki czytania
nowe metody nauki czytania: cechy i formy dobrego czytania
Date: 2011
Metadata
Show full item recordCollections
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Czynniki warunkujące umiejętność czytania ze zrozumieniem uczniów niesłyszących
Deńca, Marta (2015) -
Wpływ Symultaniczno-Sekwencyjnej Nauki Czytania® na stopień gotowości szkolnej
Skrzypiec, Łucja (2015)Przybywa dzieci z trudnościami w opanowaniu umiejętności językowych. Przyczyn tych trudności upatruje się w zmianach cywilizacyjnych, szybkim tempie życia, sposobie funkcjonowania współczesnej rodziny, powszechnej ... -
Wpływ elementarnej umiejętności czytania na osiągnięcia w nauce uczniów klas pierwszych szkół wiejskich
Szempruch, Jolanta (1996)Celem podjętych badań było poznanie związku zachodzącego pomiędzy elementarną umiejętnością czytania a postępami w nauce dzieci w środowisku wiejskim. Skoncentrowano się na: określeniu poziomu gotowości do nauki czytania ...