O początkowej nauce czytania
View/ Open
Author:
Vaškevič-Buś, Jovita
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Z teorii i praktyki edukacji dziecka : inspiracje dla nauczycieli przedszkoli i klas I-III szkoły podstawowej / pod red. Krystyny Gąsiorek. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2011. - S. [87]-101.
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
Subject:
lingwistyczne i pedagogiczno-psychologiczne definicje czytaniatradycyjne (syntetyczne, analityczne, globalne, analityczno-syntetyczne) metody nauki czytania
nowe metody nauki czytania: cechy i formy dobrego czytania
Date: 2011
Metadata
Show full item recordCollections
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Zaburzenia czytania i pisania u dzieci afatycznych, głuchych i dyslektycznych
Zelech, Władysław (Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej, Kraków, 1997)Praca jest próbą językoznawczego spojrzenia na zaburzenia pisania i czytania u dzieci afatycznych, głuchych i tzw. dyslektycznych. Staram się w niej pokazać mechanizmy błędów, ich przyczyny, porównując je między sobą, ... -
Czynniki warunkujące umiejętność czytania ze zrozumieniem uczniów niesłyszących
Deńca, Marta (2015) -
Poziom orientacji w schemacie ciała a stopień opanowania umiejętności czytania i pisania przez głuchych uczniów klas I
Baran, Jolanta (1995)Celem pracy była po pierwsze diagnoza i porównanie poziomu orientacji głuchych i słyszących uczniów klas I w schemacie ciała oraz po drugie ustalenie siły zależności pomiędzy omawianym poziomem a stopniem opanowania ...