Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorOgonowska, Agnieszkapl_PL
dc.date.accessioned2019-03-01T08:55:18Z
dc.date.available2019-03-01T08:55:18Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.isbn978-83-7271-792-4
dc.identifier.issn0239-6025
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/4319
dc.description.abstractKsiążka ta traktuje o różnych znaczeniach, kluczowych wymiarach, wzorcach, funkcjach i kontekstach edukacji medialnej w Polsce i na świecie. Uczenie o mediach, przez media i dla mediów służy rozwojowi kompetencji medialnych i informacyjnych, a te z kolei przyczyniają się do rozwoju zasobów indywidualnych i społecznych. Mówimy zatem jednocześnie o wzroście potencjału człowieka w odwołaniu choćby do modelu inteligencji wielorakich czy poznania rozproszonego, jak i ewolucji potencjału społecznego, co widać na przykładzie społecznościowych projektów wikinomicznych. Kooperacja, postawa aktywistyczna i dostęp do nowych technologii, a także chęć dzielenia się wiedzą i uczenia się od innych stają się współcześnie istotnym kapitałem społecznym i kulturowym. W znaczący sposób może się on przyczyniać do większej demokratyzacji społeczeństwa, uwolnienia się potencjału ludzkiego i jego materializacji (obiektywizacji) w postaci nowych dóbr kultury, stosunków społecznych, ekonomii, polityki i strategii zarządzania oraz form edukacji.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Krakówpl_PL
dc.relation.ispartofseriesPrace Monograficzne - Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 646pl_PL
dc.subjectmass mediapl_PL
dc.subjectedukacja medialnapl_PL
dc.subjectkompetencje medialnepl_PL
dc.titleWspółczesna edukacja medialna : teoria i rzeczywistośćpl_PL
dc.typeBookpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord