• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Linguistica
  • 2013, Studia Linguistica 8
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Linguistica
  • 2013, Studia Linguistica 8
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Czasownik mentalny (nie) rozumiem w audycji radiowej Dzieci wiedzą lepiej

Thumbnail
View/Open
Czasownik mentalny... (317.2Kb)
Author:
Ożdżyński, Grzegorz
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 131, Studia Linguistica 8 (2013), s. [244]-251
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
Date: 2013
Metadata
Show full item record
Abstract
The author analyses utterances of pre-school children focusing on metalinguistic sentences, i.e. sentences that contain the negative predicate to not understand. His observations confirm the thesis put forward by other scholars that children at this level of development can understand and produce acceptable utterances, i.e. utterances that fit the context. In other words, the ability of pre-school children to understand is better developed that their ability to express themselves.
URI
http://hdl.handle.net/11716/5078
Collections
  • 2013, Studia Linguistica 8

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image