dc.contributor.author | Lasota, Agnieszka | pl_PL |
dc.date.accessioned | 2015-12-22T07:32:41Z | |
dc.date.available | 2015-12-22T07:32:41Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.isbn | 978-7271-725-2 | |
dc.identifier.issn | 0239-6025 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/676 | |
dc.description.abstract | Książka ma przybliżyć czytelnikom - psychologom, studentom, rodzicom - sposób, w jaki małe dziecko poznaje świat. Jak uczy się i zdobywa doświadczenie w procesie komunikacyjnym, stając się kompetentnym nadawcą i odbiorcą komunikatów - zarówno językowych, jak i niejęzykowych. Jak eksploruje otoczenie, poznaje je za pomocą wszystkich dostępnych zmysłów. Jak uczy się zachowań związanych z samoobsługą. Kiedy zaczyna rozumieć etykiety nadawane przedmiotom. Dowiemy się, dlaczego dziecko wcześniej potrafi nadać nazwę poprzez gest, a dopiero za kilka miesięcy użyć odpowiedniego słowa. Na czym polega zabawa na niby. Jakie aspekty rozwoju poznawczego mają wpływ na umiejętność symbolizacji u małego dziecka. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Kraków | pl_PL |
dc.relation.ispartofseries | Prace Monograficzne - Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 617 | pl_PL |
dc.subject | dzieci | pl_PL |
dc.subject | zabawy społeczne | pl_PL |
dc.subject | gesty komunikatywne | pl_PL |
dc.subject | zabawy | pl_PL |
dc.subject | gestykulacja | pl_PL |
dc.subject | symbolizacja | pl_PL |
dc.title | Jak małe dziecko poznaje rzeczywistość : o zabawie i komunikacji we wczesnym dzieciństwie | pl_PL |
dc.type | Book | pl_PL |