Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorLasota, Agnieszkapl_PL
dc.date.accessioned2015-12-22T07:32:41Z
dc.date.available2015-12-22T07:32:41Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.isbn978-7271-725-2
dc.identifier.issn0239-6025
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/676
dc.description.abstractKsiążka ma przybliżyć czytelnikom - psychologom, studentom, rodzicom - sposób, w jaki małe dziecko poznaje świat. Jak uczy się i zdobywa doświadczenie w procesie komunikacyjnym, stając się kompetentnym nadawcą i odbiorcą komunikatów - zarówno językowych, jak i niejęzykowych. Jak eksploruje otoczenie, poznaje je za pomocą wszystkich dostępnych zmysłów. Jak uczy się zachowań związanych z samoobsługą. Kiedy zaczyna rozumieć etykiety nadawane przedmiotom. Dowiemy się, dlaczego dziecko wcześniej potrafi nadać nazwę poprzez gest, a dopiero za kilka miesięcy użyć odpowiedniego słowa. Na czym polega zabawa na niby. Jakie aspekty rozwoju poznawczego mają wpływ na umiejętność symbolizacji u małego dziecka.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Krakówpl_PL
dc.relation.ispartofseriesPrace Monograficzne - Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 617pl_PL
dc.subjectdziecipl_PL
dc.subjectzabawy społecznepl_PL
dc.subjectgesty komunikatywnepl_PL
dc.subjectzabawypl_PL
dc.subjectgestykulacjapl_PL
dc.subjectsymbolizacjapl_PL
dc.titleJak małe dziecko poznaje rzeczywistość : o zabawie i komunikacji we wczesnym dzieciństwiepl_PL
dc.typeBookpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord